17. července 2016

Passenger na Colours of Ostrava byl užasný. Ta atmosféra. Opravdu jeden z mých nejkrásnějších zážitků v životě. Přiznám se znala jsem od něho pouze jednu písničku a to je Let her go. Což je moje srdcovka mimochodem. Každopádně, vůbec nevadilo že jsem znala pouze jednu tuhle písničku a matně album Whispers II.

 Stačilo jen aby přišel na podium a hned jsem se musela začít usmívat. Tolik pozitivní energie se najednou objevilo. V ten moment mi bylo úplně jedno že mi někdo šlape na boty nebo se na mě mačká - což mimochodem brutálně nesnáším. Nejlepší bylo asi to jak si pořád dělal srandu z toho že má jenom jednu slavnou písničku prej že jí bude hrát 10x za sebou protože jí skoro každý zná. Celkově jeho vtipy nebo příběh k jedné písničce co nám vyprávěl - úžasné.

Do Prahy bych se na něho opravdu moc ráda dostala.