19. července 2016

Lidé. Shazují se, pomlouvají se, ubližují si, závidí si, nenávidí. Já se ptám proč? Neshazuji lidi za to že mají na sobě triko které se mi nelíbí. Nepomlouvám nikoho. Proč bych měla? Vždyť vy toho člověka ani neznáte - ve většině případech. Je to jeho život. Vy znáte jenom jeden úhel pohledu a nebojím se říct, že ještě je ten úhel pohledu poupravený. Nikomu neubližuji nezdůvodně. Opět se ptám. Proč? Nebudu šikanovat někoho kdo je chudý a má jedny boty 3 roky. On za to nemůže. Ano přiznávám, závidím. Závidím lidem hodně věcí. Lásku, peníze, kamarády, rodinu. Je toho vážně hodně. Ale rozhodně je za to nebudu nenávidět. Já přeji.
Co tím vlastně chci říct? No, lidi jsou v jistých ohledech svině. Vždycky se najde někdo kdo by vás nejradši udusil ve spánku nebo vás ztrapnil. Jenže vás to vůbec nemusí zajímat. Vám se tyhle boty libí, vy si je koupíte, vy je budete nosit. Jsou to vaše boty. Ne jejich. Jenom vy si rozhodujete o tom jestli na své cestě budete šlapat nebo sejdete. Nikdo, opravdu nikdo, nemá právo vám tyhle věci jakkoliv zakazovat. Je to váš život. Nechte je žít si ten svůj. Nechápu důvod proč se měnit kvůli někomu aby vás miloval. Jestli mě někdo bude odsuzovat za to, že jsem prstem olízla polevu z dortu a to se nedělá .. tak to promiň, ale já si najdu někoho kdo se tomu zasměje a s tou polevou mi pomůže.
Milujte sebe a lidi okolo sebe. Nebojte si přiznat že jste prostě skvělí a tak to má být.