27.září 2016

Já ani nevím jak se to všechno stalo. Nechápu proč mě to tak překvapuje vždyť člověk co napíše, ,,já jsem ale jiný," je vlastně bezpochyby stejný jako ostatní. Už je to pár dní nad tím jak přemýšlím co jsem vlastně udělala špatně že to takhle dopadlo. Jenže to je to. Já neudělala vůbec nic. Neříkám tím že je to špatně na tvojí straně, no vlastně .. ano je. Protože já sehrála jen takovou tu bezvýznamnou roli té hloupé holky, která se lehce zamiluje do někoho kdo dobře vypadá, hezky se na ní usměje a jeví o ní zájem.
Jenže po té delší době přemýšlení jsem zjistila že nemám důvod to oplakávat. Protože, jsem spokojená se sebou samou. Né jako ta tvoje přemalovaná .. přítelkyně která se musí přemalovávát a vystrkovat svoje cecky na net aby byla zajímavá.

Teďka už vím jak na tom jsi ikdyž tě neznám. Možná jsem ráda že jsem tě nepoznala více a my se nepoznali blíže.