13. ledna 2017

On je úplný opak mě. Já mám ráda hokej, on ho nesnáší. Já mám ráda kino, on v kinech usíná. Já mám ráda výšlapy do hor, jeho to nebere ani trochu. Já bych se někdy pro přátelé roztrhala, zatím co on to bere tak že první on a až pak ostatní. Nesnáším fotbal, on ho hraje. Nejradši bych jela cestu kolem světa, on by radši seděl v baru, hospodě s kamarády. Ale i přesto. Mám ráda jeho a neměnila bych ho. Mám ráda jeho jemné pihy kolem nosu, jak mi lichotí a vždycky mi dá pusu, když se na něho dívám usměje se pro sebe a až potom na mě, jak mě nechce pustit když se držíme za ruku - a to se chci třeba jen vysmrkat, nikdy není moc nadšený že mu ruku pustím, jak má zamilovanou když je opilý, jak se na mě divá. Je toho mraky. Asi je pravda že protiklady se přitahují. Přece jenom magnety se přitahují opačného pólu.